PŁATNOŚCI
Dostępne metody płatności:
1) płatności on-line : PayPal, PayU.
2) przelew na konto : przelew bankowy lub wpłata na konto poprzez wypełnienie blankietu i udanie się z nim do dowolnego punktu przyjmującego płatności.
3) płatność gotówką przy odbiorze, wymagana wpłata zaliczki w wysokości:

  • wartość zamówienia do 1 000 zł – zaliczka 300 zł
  • wartość zamówienia do 2 000 zł – zaliczka 600 zł
  • wartość zamówienia do 3 000 zł – zaliczka 900 zł
  • wartość zamówienia powyżej 3 000 zł – zaliczka 1 200 złPozostała kwota płatna jest gotówką kierowcy przy odbiorze towaru.
    Prosimy upewnić się, że w dniu odbioru będą Państwo mieć przy sobie pieniądze.
  • Dane do przelewu: SOFA STYLE Sp. z o.o. ul. Kościuszki 6, 63-640 Bralin
    nr konta w Santander Consumer Bank S.A. : 13 1090 1144 0000 0001 4250 4330

DOSTAWA
Zamówienia dostarczamy tylko na terenie Polski. DOSTAWA JEST DARMOWA.
Minimalna wartość zamówienia to 500zł.
Prosimy pamiętać, że kierowca nie wnosi mebli, należy więc zapewnić odpowiednią ilość osób.
Towar dostarczamy w dni robocze, o terminie dostawy zostaną Państwo poinformowani 1-2 dni wcześniej.
Podczas odbioru towaru prosimy zwrócić szczególną uwagę na stan otrzymanej przesyłki i opakowania.
W przypadku widocznych uszkodzeń lub stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół reklamacyjny
w obecności kierowcy.
ZWROTY
Zakupiony towar można zwrócić w terminie 14 dni od daty doręczenia, bez podawania przyczyny.
W celu dokonania zwrotu należy przesłać mailowo na adres: biuro@beautysofa24.pl
lub listownie oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz dołączony do zamówienia).
Do przesłanego oświadczenia prosimy dołączyć otrzymany paragon lub fakturę.
Zwracany towar powinien być kompletny i bez widocznych śladów użytkowania.
Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana i w widocznym miejscu oznaczona „ZWROT BEAUTY SOFA”.
Za sposób i koszty przesyłki zwrotnej odpowiada Kupujący.
Wpłacone środki zostaną zwrócone na Państwa rachunek lub w formie przekazu pocztowego
najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
REKLAMACJE
Podczas odbioru towaru prosimy zwrócić szczególną uwagę na stan otrzymanej przesyłki i opakowania.
W przypadku widocznych uszkodzeń lub stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół reklamacyjny
w obecności kierowcy. W przypadku gdy zakupiony towar posiada wady mogą Państwo złożyć reklamację
poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dołączonego do zamówienia i przesyłanie go mailowo
na adres: reklamacje@beautysofa24.pl lub listownie.
Do formularza reklamacyjnego należy dołączyć zdjęcia uszkodzeń bądź wady produktu,
kopię otrzymanego paragonu lub faktury oraz kartę gwarancyjną.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni od daty jej otrzymania.
Reklamacje uznane za zasadne będą realizowane w terminie 30 dni roboczych od daty zabrania towaru.
Prosimy pamiętać, że za wszelkie nieprawidłowości, w tym pomyłki popełnione
przy składaniu zamówienia odpowiada Kupujący.