Zakupiony towar można zwrócić w terminie 14 dni od daty doręczenia, bez podawania przyczyny.
W celu dokonania zwrotu należy przesłać mailowo na adres: biuro@beautysofa24.pl lub listownie oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz dołączony do zamówienia).
Do przesłanego oświadczenia prosimy dołączyć otrzymany paragon lub fakturę.
Zwracany towar powinien być kompletny i bez widocznych śladów użytkowania.
Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana i w widocznym miejscu oznaczona „ZWROT BEAUTY SOFA”.
Za sposób i koszty przesyłki zwrotnej odpowiada Kupujący.
Wpłacone środki zostaną zwrócone na Państwa rachunek lub w formie przekazu pocztowego najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
Zwracany towar powinien zostać nadany na adres: ul. Namysłowska 9b, 63-640 Bralin
REKLAMACJA TOWARU
Podczas odbioru towaru prosimy zwrócić szczególną uwagę na stan otrzymanej przesyłki i opakowania.
W przypadku widocznych uszkodzeń lub stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kierowcy.
W przypadku gdy zakupiony towar posiada wady mogą Państwo złożyć reklamację poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dołączonego do zamówienia i przesyłanie go mailowo na adres: reklamacje@beautysofa24.pl lub listownie.
Do formularza reklamacyjnego należy dołączyć zdjęcia uszkodzeń bądź wady produktu, kopię otrzymanego paragonu lub faktury oraz kartę gwarancyjną.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni od daty jej otrzymania.
Reklamacje uznane za zasadne będą realizowane w terminie 30 dni roboczych od daty zabrania towaru.
Prosimy pamiętać, że za wszelkie nieprawidłowości, w tym pomyłki popełnione przy składaniu zamówienia odpowiada Kupujący.