Reklamacje i zwroty
ZWROT TOWARU
- Zakupiony towar można zwrócić w terminie 14 dni od daty doręczenia, bez podawania przyczyny.
- W celu dokonania zwrotu należy przesłać mailowo na adres: biuro@beautysofa24.pl lub listownie oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz dołączony do zamówienia).
- Do przesłanego oświadczenia prosimy dołączyć otrzymany paragon lub fakturę.
- Zwracany towar powinien być kompletny i bez widocznych śladów użytkowania.
- Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana i w widocznym miejscu oznaczona „ZWROT BEAUTY SOFA”.
- Za sposób i koszty przesyłki zwrotnej odpowiada Kupujący.
- Wpłacone środki zostaną zwrócone na Państwa rachunek lub w formie przekazu pocztowego najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
- Zwracany towar powinien zostać nadany na adres: ul. Namysłowska 9b, 63-640 Bralin
REKLAMACJA TOWARU
- Podczas odbioru towaru prosimy zwrócić szczególną uwagę na stan otrzymanej przesyłki i opakowania.
- W przypadku widocznych uszkodzeń lub stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kierowcy.
- W przypadku gdy zakupiony towar posiada wady mogą Państwo złożyć reklamację poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dołączonego do zamówienia i przesyłanie go mailowo na adres: reklamacje@beautysofa24.pl lub listownie.
- Do formularza reklamacyjnego należy dołączyć zdjęcia uszkodzeń bądź wady produktu, kopię otrzymanego paragonu lub faktury oraz kartę gwarancyjną.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni od daty jej otrzymania.
- Reklamacje uznane za zasadne będą realizowane w terminie 30 dni roboczych od daty zabrania towaru.
- Prosimy pamiętać, że za wszelkie nieprawidłowości, w tym pomyłki popełnione przy składaniu zamówienia odpowiada Kupujący.