FAQ - najczęściej zadawane pytania
1. Czy muszę posiadać konto aby móc złożyć zamówienie na waszym sklepie?
Konto nie jest wymagane, możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Wymagane jest jedynie podanie danych adresowych niezbędnych do realizacji zamówienia.
2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin zależny jest od tego co zostało zamówione, standardowy termin realizacji wynosi od 14 do 21 dni roboczych. Jednak są meble dostępne w krótszym i dłuższym terminie, w opisie każdego produktu jest podany konkretny termin realizacji zamówienia.
3. Ile kosztuje dostawa?
W naszym sklepie nie zapłacisz za dostawę ani złotówki, na terenie Polski wszystkie meble dostarczamy pod wskazany adres z darmową dostawą.
4. Czy wnosimy meble?
Standardowo nie oferujemy usługi wnoszenia mebli, więc należy odpowiednio zaplanować i zorganizować odbiór mebli we własnym zakresie. Jednak istnieje możliwość dopłaty do usługi wniesienia mebla, odpowiednia opcja dostępna jest w karcie każdego produktu.
5. Czy oferujemy usługę montażu mebli u klienta?
Meble dostarczane są w częściach wraz z instrukcją złożenia, my nie oferujemy montażu mebli na miejscu. Odpowiednie skręcenie mebli pozostaje w gestii klienta.
6. Jak mogę anulować zamówienie?
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz anulować wcześniej złożone zamówienie skontaktuj się z nami telefonicznie lub pod adresem kontakt@beautysofa24.pl
7. Czy mogę zmienić wygląd produktu pod moje oczekiwania?
Wszystkie dostępne opcje takie jak wybór kolorystyki, rozmiaru czy innych parametru dostępne są w karcie produktu. Jeśli ich brak lub nie są one dla Ciebie wystarczające, to niestety nie jesteśmy w stanie zaproponować wykonania indywidualizowanego produktu dla Ciebie.
8. Czy w waszym sklepie meblowym mogę zakupić meble na raty?
Tak, sprzedaż ratalna jest dostępna, odpowiedni wybór dotyczący płatności należy dokonać przy finalizacji zakupu w koszyku.
9. Co to znaczy że narożnik jest uniwersalny?
Uniwersalny narożnik to taki w którym klient sam wybiera czy ma on być lewostronny czy prawostronny - jest to zależne od montażu, którego klient sam dokonuje.
10. Czy posiadamy salony, punkty stacjonarne w których można zobaczyć wszystkie modele mebli?
Niestety, nie jest to możliwe ponieważ nie posiadamy wystawy mebli.
11. Jaki jest okres gwarancji?
Na meble dostępne w naszym sklepie meblowym udzielamy gwarancji minimum 12 miesięcy.